ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Γιάννης Γεωργαντάς

 

Ο Γ. Γεωργαντάς γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία Φθιώτιδας.

Σπούδασε Φυσική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εξειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος-Μετεωρολογία. Έχει παρακολουθήσει δεκάδες επιστημονικά συνέδρια σχετικά με οικολογία και ενέργεια, ενώ έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διαχείριση Αποβλήτων. Στα πλαίσια της διπλωματικής του εργασίας υπήρξε μέλος της ερευνητικής ομάδας του εργαστηρίου ποιότητας εσωτερικού αέρα του Πανεπιστημίου Αθηνών με αντικείμενο τη μελέτη μετεωρολογικών συνθηκών, σωματιδιακής και χημικής ρύπανσης εντός των συρμών και στις αποβάθρες της «Αττικό Μετρό». Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί ως σύμβουλος ADR/RID από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και από την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας.

Στο παρελθόν είχε την επιστημονική επιμέλεια της σελίδας «καιρός της εβδομάδας» στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», ενώ σήμερα είναι εξωτερικός συνεργάτης στην επιμέλεια και παρουσίαση του δελτίου καιρού στο Star Κεντρικής Ελλάδος. Έχει ασκήσει καθήκοντα εκτελεστικού Αντιπροέδρου στην Α.Ε. Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Δήμου Αθηναίων και από το 2014 ίδρυσε εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης που πλέον διατηρεί τα εκπαιδευτήρια Πρότυπο Κέντρο Μάθησης StudyLab. Επιπλέον, διατηρεί συνεργασία ως σύμβουλος σε θέματα επικίνδυνων εμπορευμάτων με την εταιρεία Γενική Χημικών Εφαρμογών Ε.Π.Ε., που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης νοσοκομειακών αποβλήτων.

Ο ίδιος έχει διδάξει για πολλά χρόνια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης της Αθήνας και της Λαμίας και κατ’ οίκον, ενώ επιπλεόν είναι συγγραφέας των βιβλίων «Άλγεβρα Ά Λυκείου, αναλυτικές λύσεις των ασκήσεων της Τράπεζας Θεμάτων»και  «Μαθηματικά Ά Γυμνασίου».

Στα διδακτικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται: Μαθηματικά, Φυσική & Χημεία όλων των τάξεων Γυμνασίου-Λυκείου-Επαλ, Ναυσιπλοϊα 2 & Ευστάθεια-Μεταφορά Φορτίων ειδικότητας πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού Επαλ, Στοιχεία Μηχανών & Στοιχεία Ψύξης-Κλιματισμού τομέα Μηχανολογίας Επαλ.

Τέλος, σε σχέση με την κοινωνικοπολιτική του δράση έχει διατελέσει Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων (2011-2014), μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δ.Α., μέλος του Δ.Σ. του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α., μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Φροντιστών Φθιώτιδας-Φωκίδας-Ευρυτανίας (2021-σήμερα) και Ταμίας του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Φθ/δας (2021-σήμερα) όντας έφεδρος Υπολοχαγός.

Δέσποινα Γεωργαντά

Η Δέσποινα Γεωργαντά γεννήθηκε στη Ρόδο το 1983 και μεγάλωσε στη Λαμία.

Σπούδασε Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εξειδίκευση στη Μεταβυζαντική Αρχαιολογία.  Είναι κάτοχος HSK5 汉语水平考试 (Chinese Proficiency, Confucius Institute, Hanban).  Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την αρχαιολογία.  Εργάστηκε επί σειρά ετών στην ΙΔ’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.  Παράλληλα παρέδιδε μαθήματα φιλολογικά όπως και κινεζικής γλώσσας σε παιδιά και ενήλικες.  Το 2013 δημιούργησε την εκπαιδευτική ιστοσελίδα www.sofikoukouvagia.gr.  Το 2013 συνεργάστηκε με τις Εκδόσεις Σαΐτα (www.saitapublications.gr) και ανέλαβε εθελοντικά την φιλολογική επιμέλεια των εξής βιβλίων : Η Μυρσίνη και η ροδιά η ευλογημένη – Σοφία Πολίτου ΒερβέρηΟι πέντε σφραγίδες και ο χαμένος Πρίγκιπας -Στέλλα ΧαβενετίδουΕξοΡγισμός -Δημήτρης Νότας.  Ακόμη συμμετείχε ως συγγραφέας στο συλλογικό e-book Τα 10 δικαιώματα του (μικρού) επισκέπτη ενός Μουσείου, εκδόσεις Σαΐτα.

Το 2015 ξεκίνησε την παράδοση μαθημάτων κινεζικής γλώσσας μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Ζoom.  Το 2016 δημιούργησε την ιστοσελίδα www.e-chinese.gr. Είναι μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.).  Έχει έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και επιμορφώνεται διαρκώς με σεμινάρια στον συγκεκριμένο τομέα.  Τον Οκτώβριο του 2019 ολοκλήρωσε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  “Διδάσκοντας με τη χρήση της Ψηφιακής Τεχνολογίας” από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.  Αυτή την περίοδο παρακολουθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα:  Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου στο Σύγχρονο Σχολείο με έμφαση στη Συνεργατική Δημιουργικότητα: Από την θεωρία στην πράξη” από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης.  Τέλος, έχει αναγνωριστεί ως Certified Microsoft Innovative Educator από την Microsoft.

Σοφία Δεινοπούλου

 

Η Σοφία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Θεσσαλονίκη.

Το 2012 αποφοίτησε από το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και συγκεκριμένα το Τμήμα Ιστορίας και Εθνολογίας, με κατεύθυνση Ιστορίας.

Ολοκλήρωσε την μετεκπαίδευσή της στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και έκτοτε έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και μετεκπαιδεύσεων που αφορούν στην διδακτική, στην εκπαίδευση και στην σχολική ψυχολογία.

Από το 2019 ζει και εργάζεται στη Λαμία.

Γεωργία Χριστοπούλου

Η Γεωργία γεννήθηκε στη Λαμία το 1991, όπου και μεγάλωσε.

Αποφοίτησε  από το τμήμα Χημείας, της σχολής Θετικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Tα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης σε κατ’ οίκον διδασκαλία και σε φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης στην Λαμία, αναλαμβάνοντας τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου. Παράλληλα εργάζεται ως χημικός σε μεγάλη βιομηχανία της Λάμιας σε ερευνητικό επίπεδο.

Μαργαρίτα Γαλανού

Η Μαργαρίτα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία.

Σπούδασε στο τμήμα Μαθηματικών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Η αγάπη της για τα παιδιά και για τη μετάδοση της γνώσης την οδήγησαν στη διδασκαλία. Η επαγγελματική της ενασχόληση με την εκπαίδευση έχει ξεκινήσει ήδη από τα φοιτητικά της χρόνια.

Έχει εργαστεί για πολλά χρόνια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα μελέτης των Αθηνών.

Δημήτρης Κουραβάνας

Ο Δημήτηρης γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία Φθιώτιδας. Σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Πατρών με εξειδίκευση στην Πληροφορική και τα Υπολογιστικά Μαθηματικά, ακολουθώντας μεταπτυχιακές σπουδές στον τομέα της Πληροφορικής και των Τηλεπικοινωνιών  στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά.

Διατέλεσε ωρομίσθιος καθηγητής μαθηματικών στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση (2015) και έχει λάβει μέρος σε διάφορα προγράμματα ειδικής αγωγής, με κύριο το πρόγραμμα “Εκπαίδευση Παιδιών Ρομά” ως συνεργάτης του τμήματος Φ.Π.Ψ. του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών στις περιοχές Ασπροπύργου και Μενιδίου Αττικής (2014).

Στον ιδιωτικό τομέα εργάσθηκε σε πολλά εκπαιδευτήρια ως καθηγητής μαθηματικών σε τάξεις Γυμνασίου – Λυκείου, αλλά και Δημοτικού προετοιμάζοντας μαθητές για τις εξετάσεις των Πρότυπων Γυμνασίων της Αττικής. Έχει διδάξει μαθήματα πληροφορικής σε ΚΕΚ της Αττικής, όπως για παράδειγμα μαθήματα σε γλώσσες προγραμματισμού C, C++, Java, PHP,Matlab, αλλά και του στατιστικού πακέτου SPSS. Στην εκπαίδευση ενηλίκων έχει διδάξει σε ένα από τα μεγαλύτερα ιδιωτικά ΙΕΚ της Αττικής ως καθηγητής μαθηματικών – στατιστικής και πληροφορικής. Το ενδιαφέρον του για την σύνδεση των μαθηματικών με την πληροφορική και τις νέες τεχνολογίες μάθησης, τον οδήγησαν στην συνεργασία με τον μεγαλύτερο εκπαιδευτικό όμιλο ρομποτικής της Ελλάδος, όπου απασχολήθηκε ως καθηγητής ρομποτικής. Επίσης συνέγραψε μαθήματα πάνω στην επιστήμη της ηλεκτρονικής και των κυκλωμάτων για την εφαρμογή Arduino.

Πέρα από την εκπαίδευση έχει εργαστεί για ένα σύντομο χρονικό διάστημα ως προγραμματιστής, ενώ τα τελευταία χρόνια απασχολήθηκε ως σύμβουλος σε μεγάλες εταιρίες πληροφορικής της Αττικής.

Ντίνα Αντωνοπούλου

Η Ντίνα γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. Ζει και εργάζεται στη Λαμία ως εκπαιδευτικός. Αποφοίτησε το 1994 από τη Σχολή Διοίκηση και Οικονομίας του τμήματος Διοίκηση Επιχειρήσεων. Η αγάπη της για τα παιδιά καθώς και η αγάπη της για τη μετάδοση της γνώσης την οδήγησαν στη διδασκαλία. Έχει παρακολουθήσει αρκετά σεμινάρια που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την ψυχολογία των παιδιών. Έχει διδάξει για πολλά χρόνια σε φροντιστήρια της Μέσης Εκπαίδευσης στη Λαμία, έχει εργαστεί ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση στο Τ.Ε.Ι Λαμίας. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται αποκλειστικά με τα οικονομικά μαθήματα της τεχνολογικής κατεύθυνσης.

Μαρία Πλιάτσικα
Η Μαρία γεννήθηκε στη Λαμία το 1993, όπου και μεγάλωσε.
 
Αποφοίτησε από τη σχολή Θετικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας 
(Λαμία), στο Τμήμα Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική. 
Κατά τη διάρκεια των σπουδών της, δίδαξε σε φοιτητές μαθήματα Ηλεκτρονικής, 
Στατιστικής και Βιοστατιστικής. 
Επιπλέον, αναλάμβανε και εργασίες με χρήση στατιστικού πακέτου SPSS. 
Στην παρούσα φάση , συνεχίζει της σπουδές της για την απόκτηση 
μεταπτυχιακού διπλώματος με ειδίκευση στην Πληροφορική και 
Υπολογιστική Βιοϊατρική του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Κωνσταντίνα Μαρίνη

Η Κωνσταντίνα γεννήθηκε στη Λαμία το 1993, όπου και μεγάλωσε. 
Αποφοίτησε το 2016 από το τμήμα Μαθηματικών, της σχολής Θετικών 
Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών, συνεχίζοντας έτσι την οικογενειακή παράδοση καθώς είναι κόρη του γνωστού μαθηματικού της πόλης μας Θωμά Μαρίνη. 
Έλαβε άδεια ασκήσεως επαγγέλματος της διδασκαλίας το 2017 και από τότε εργάζεται ανελλιπώς σε 
φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης στη Λαμία, αναλαμβάνοντας τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου.
Βούλα Ντουράκη
Η Βούλα γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία. 
Σπούδασε Ελληνική Φιλολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό 
Πανεπιστήμιο Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές επιπέδου Master 
στην Εκπαίδευση Ενηλίκων στο Frederick University της Κύπρου. 
Επίσης έχει καταρτισθεί με πλήθος σεμιναρίων σε θέματα εκπαίδευσης, επικοινωνίας και τεχνολογίας. 
Δραστηριοποιείται στο χώρο της εκπαίδευσης από το 2002 σε κατ’ οίκον διδασκαλία και σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και κέντρα μελέτης δημοτικού. 

Μαρία Παπανάγνου

Η Μαρία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία Φθιώτιδος.

Σπούδασε Φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης με ειδίκευση Μεσαιωνικών και Νέων Ελληνικών Σπουδών.

Έχει παρακολουθήσει πληθώρα επιμορφωτικών σεμιναρίων όπως φιλολογικών, παιδαγωγικών και εκπαιδευτικών.

Δραστηριοποιείται σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης τα τελευταία 13 χρόνια αναλαμβάνοντας μαθήματα όλων των τάξεων αλλά και προετοιμάζοντας υποψηφίους για τις πανελλαδικές εξετάσεις.

Η αγάπη για τη μάθηση και τα παιδιά την ωθεί στην όσο το δυνατόν περαιτέρω εξέλιξη. Προσφάτως παρακολούθησε σεμινάρια του ΕΚΠΑ σχετικά με την εκπαίδευση ενηλίκων, αλλά και την ειδική αγωγή.

Αγγελική Δροσοπούλου
 Η Αγγελική γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Λαμία. 
 Είναι απόφοιτος  του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας (με ειδίκευση στην Ιστορία), της 
Φιλοσοφικής Σχολής  του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Επίσης, παρακολουθεί το πρόγραμμα 
μεταπτυχιακών σπουδών  “Πληροφορική και Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών 
(ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση”, του τμήματος Πληροφορικής με Εφαρμογές στη Βιοϊατρική του 
Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Το ερευνητικό της ενδιαφέρον εστιάζεται κυρίως στη 
διδασκαλία της ιστορίας αλλά και στην χρήση των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική 
διαδικασία. 
 Η επαγγελματική της ενασχόληση με τη διδασκαλία έχει ξεκινήσει από τα φοιτητικά της
χρόνια.
Αποστολία Τζιβάρα 
Η Αποστολία γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία.
Είναι απόφοιτη του τμήματος Γλώσσας, Φιλολογίας και Πολιτισμού Παρευξείνιων χωρών, με εξειδίκευση στην ρώσικη γλώσσα, λογοτεχνία και πολιτισμό.
Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στην εκπαίδευση ενηλίκων.
Εργάζεται ως καθηγήτρια ρωσικής γλώσσας και μεταφράστρια και έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εξειδικεύσεις στην εκπαίδευση και τις μαθησιακές δυσκολίες στα παιδιά.