ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ

Γιάννης Γεωργαντάς

 

Ο Γ. Γεωργαντάς γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Λαμία Φθιώτιδας.

Σπούδασε Φυσική στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εξειδίκευση στη Φυσική Περιβάλλοντος-Μετεωρολογία. Έχει παρακολουθήσει δεκάδες επιστημονικά συνέδρια σχετικά με οικολογία και ενέργεια, ενώ έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Διαχείριση Αποβλήτων. Στα πλαίσια της διπλωματικής του εργασίας υπήρξε μέλος της ερευνητικής ομάδας του εργαστηρίου ποιότητας εσωτερικού αέρα του Πανεπιστημίου Αθηνών με αντικείμενο τη μελέτη μετεωρολογικών συνθηκών, σωματιδιακής και χημικής ρύπανσης εντός των συρμών και στις αποβάθρες της «Αττικό Μετρό». Επιπλέον, έχει εξειδικευτεί ως σύμβουλος ADR/RID από το Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο και από την Ελληνική Επιτροπή Ατομικής Ενέργειας. Επιπρόσθετα, είναι πιστοποιημένος Εκπαιδευτής Ενηλίκων από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και Σύμβουλος Επαγγελματικού Προσανατολισμού από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Στο παρελθόν είχε την επιστημονική επιμέλεια της σελίδας «καιρός της εβδομάδας» στην εφημερίδα «Έθνος της Κυριακής», ενώ σήμερα είναι εξωτερικός συνεργάτης στην επιμέλεια και παρουσίαση του δελτίου καιρού στο Star Κεντρικής Ελλάδος. Έχει ασκήσει καθήκοντα εκτελεστικού Αντιπροέδρου στην Α.Ε. Κέντρο Επαγγελματικής Κατάρτισης Δήμου Αθηναίων και από το 2014 ίδρυσε εταιρεία παροχής υπηρεσιών εκπαίδευσης που πλέον διατηρεί τα εκπαιδευτήρια Πρότυπο Κέντρο Μάθησης StudyLab. Επιπλέον, έχει συνεργαστεί ως σύμβουλος σε θέματα επικίνδυνων εμπορευμάτων με την εταιρεία Γενική Χημικών Εφαρμογών Ε.Π.Ε., την Kyklos Group Ε.Π.Ε., κ.α. που είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες διαχείρισης νοσοκομειακών και άλλων αποβλήτων.

Ο ίδιος έχει διδάξει για πολλά χρόνια σε φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης της Αθήνας και της Λαμίας και κατ’ οίκον, ενώ επιπλεόν είναι συγγραφέας των βιβλίων «Άλγεβρα Ά Λυκείου, αναλυτικές λύσεις των ασκήσεων της Τράπεζας Θεμάτων»και  «Μαθηματικά Ά Γυμνασίου».

Στα διδακτικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνονται: Μαθηματικά, Φυσική & Χημεία όλων των τάξεων Γυμνασίου-Λυκείου-Επαλ, Ναυσιπλοϊα 2 & Ευστάθεια-Μεταφορά Φορτίων ειδικότητας πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού Επαλ, Στοιχεία Μηχανών & Στοιχεία Ψύξης-Κλιματισμού τομέα Μηχανολογίας Επαλ.

Τέλος, σε σχέση με την κοινωνικοπολιτική του δράση έχει διατελέσει Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων (2011-2014), μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής Δ.Α., μέλος του Δ.Σ. του Ο.Π.Α.Ν.Δ.Α., μέλος του Δ.Σ. του Συλλόγου Φροντιστών Φθιώτιδας-Φωκίδας-Ευρυτανίας (2021-2024), εκλεγμένος εκπρόσωπος στην πανελλαδική αντιπροσωπεία ιδιοκτητών φροντιστηρίων Ο.Ε.Φ.Ε. (2021-2024) και Ταμίας του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εφέδρων Αξιωματικών Φθ/δας (2021-σήμερα) όντας έφεδρος Υπολοχαγός.

Δέσποινα Γεωργαντά

Η Δέσποινα Γεωργαντά γεννήθηκε στη Ρόδο το 1983 και μεγάλωσε στη Λαμία.

Σπούδασε Αρχαιολογία και Ιστορία της Τέχνης στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με εξειδίκευση στη Μεταβυζαντική Αρχαιολογία.  Είναι κάτοχος HSK5 汉语水平考试 (Chinese Proficiency, Confucius Institute, Hanban).  Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων που σχετίζονται με την εκπαίδευση και την αρχαιολογία.  Εργάστηκε επί σειρά ετών στην ΙΔ’ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.  Παράλληλα παρέδιδε μαθήματα φιλολογικά όπως και κινεζικής γλώσσας σε παιδιά και ενήλικες.  Το 2013 δημιούργησε την εκπαιδευτική ιστοσελίδα www.sofikoukouvagia.gr.  Το 2013 συνεργάστηκε με τις Εκδόσεις Σαΐτα (www.saitapublications.gr) και ανέλαβε εθελοντικά την φιλολογική επιμέλεια των εξής βιβλίων : Η Μυρσίνη και η ροδιά η ευλογημένη – Σοφία Πολίτου ΒερβέρηΟι πέντε σφραγίδες και ο χαμένος Πρίγκιπας -Στέλλα ΧαβενετίδουΕξοΡγισμός -Δημήτρης Νότας.  Ακόμη συμμετείχε ως συγγραφέας στο συλλογικό e-book Τα 10 δικαιώματα του (μικρού) επισκέπτη ενός Μουσείου, εκδόσεις Σαΐτα.

Το 2015 ξεκίνησε την παράδοση μαθημάτων κινεζικής γλώσσας μέσω διαδικτύου, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Ζoom.  Το 2016 δημιούργησε την ιστοσελίδα www.e-chinese.gr. Είναι μέλος της Επιστημονικής Ένωσης για την Προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (Ε.Ε.Π.Ε.Κ.).  Έχει έντονο ενδιαφέρον για τις νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση και επιμορφώνεται διαρκώς με σεμινάρια στον συγκεκριμένο τομέα.  Τον Οκτώβριο του 2019 ολοκλήρωσε επιτυχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  “Διδάσκοντας με τη χρήση της Ψηφιακής Τεχνολογίας” από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.  Αυτή την περίοδο παρακολουθεί το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “ΤΠΕ και Συνεργατική Δημιουργικότητα:  Η Παιδαγωγική Αξιοποίηση των Προηγμένων Μαθησιακών Τεχνολογιών Διαδικτύου στο Σύγχρονο Σχολείο με έμφαση στη Συνεργατική Δημιουργικότητα: Από την θεωρία στην πράξη” από το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Πανεπιστημίου Κρήτης.  Τέλος, έχει αναγνωριστεί ως Certified Microsoft Innovative Educator από την Microsoft.

Υπόλοιποι συνεργάτες:

Στον εκπαιδευτικό όμιλο STUDY LAB – Πρότυπο Κέντρο Μάθησης εργάζεται ένα μεγάλο πλήθος εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού. Είμαστε υπερήφανοι που αποτελούμε έναν από τους μεγαλύτερους εργοδότες στον τομέα της φροντιστηριακής εκπαίδευσης στην Φθιώτιδα. Το προσωπικό μας αποτελείται από έναν σταθερό και αναλλοίωτο για πολλά χρόνια πυρήνα συνεργατών καθώς και έκτακτους συνεργάτες για να φέρουμε εις πέρας αυξανόμενες ανάγκες παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Συγκεκριμένα απασχολούμε: Μαθηματικούς, Φιλολόγους, καθηγητές Πληροφορικής, Χημικούς, Βιολόγο, Οικονομολόγο, Δασκάλους και διοικητικό προσωπικό γραμματειακής υποστήριξης.